söndag 19 oktober 2008

Vinstlott!

Att bli bjuden på middag hos M är som att få värsta vinstlotten - fisksoppa, nybakt bröd, äppelpaj och hemmagjord vaniljglass. Dessutom samtal som inspirerar och massor med bra musik.

Hela helgen har gått i trevlighetens tecken, afterwork på Plaza med sushi, livemusik på Scharinska och en eller annan gin och tonic - lördagsbrunch - på Plaza igen - träna - och sedan middag.
Livet är snällt.

Jag är verkligen lyckligt lottad. För ni vet ju hur det är;

Utan pengar är man fattig,
men utan vänner är man förlorad.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja precis så är dte och det kändes verkligen som en "vinstlott" att få sitt amed er på Plaza och tanka energi - för slut var jag även fast jag pratade mycket....och huller om buller som vanligt ! Kram //P

Anonym sa...

Vilken härlig matbild. Själv har jag haft en alldeles fantastisk och kravlös söndag. Med den allra nyaste boken av min norska äsklingsdeckarförfattare som skriver om Harry Hole. Hann med en em-napp före simskola med lilla R. /Adele

Anonym sa...

Mäh...jag trodde det var jag som var M. numer.

Jag vill mycket hellre äta hos denna M. (vem det nu är) än hemma. Kör hon catering?
/Majvor