torsdag 16 oktober 2008

Jätteostkrokar

Maissi Naksuja smakar inte mycket, 2 % fett, inget salt (vilket jag upptäckte nu) osv osv rena hälsoprodukten. Eller hur det kan gå när man inte förstå språket och låter bli att läsa det finstilta. Å andra sidan var middagen igår fantastisk - ankleverpudding lätt glacerad med socker, pilgrimsmusselsoppa och sedan renfile plus efterrätt med smultronsorbe, ngn sorts ost flarn och kolasås. Sedan var det utvalda viner till all mat såååå jag blev så där snäll som man blir av väl sammansatt mat som smakar perfekt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Om anklever kan man tycka många saker... man ska nog egentligen inte servera anklever längre. Eller få se nu, det är väl gåslever. kanske ankorna inte blir tvångsmatade? /undrar Adele

Anonym sa...

Jag är nog mer intresserad av jätteostkrokar, jag menar - JÄTTEostkrokar - visserligen utan salt, fett och smak - men ändå...

Anonym sa...

Hm du vill inte smaka dem - jag har dem kvar och de stannar kvar här i finland - vi syns snart. Terve !