lördag 11 juli 2009

Ah, ah, ah staying alive!

Vi besökte stadens stora bibliotek häromdagen, förutom diverse böcker, dvdfilmer och cdromspel lånade vi skivor. Och ÄNTLIGEN fick jag tag i saturdaynight fever skivan.
Som jag har sjungit dessa dagar och dansat och tänk er glädjen att städa huset till discosång i falsett och dammsugaren som danspartner. Och jag har upptäckt att klämmer man herr lizzy hårt under bröstkorgen kan han också sjunga i falsett.
Men jag måste säga att efter ha spelat skivan ett ex antal gånger känner jag till min stora sorg men till herr lizzys stora glädje ( han gillar inte musiken alls säger han, men då är han ju ganska trist i sin musiksmak) att jag nog är ganska less. kanske vill jag höra låtarna igen om sådär 5 år. Men det var en skön känsla att få vara discodrottning ett par dagar.
Lizzy

3 kommentarer:

Peb sa...

Hehe - jag hade ju en sån omgång med hair......härligt tycker jag att springa omkring och sjunga...om du behöver så har jag SNF i vinyl - whenever you wan´t..kram

Adele sa...

Ska omedelbart trycka på mr Bear och se om det finns lite falsett-toner där. Eller så drar jag honom i....

Anonym sa...

Sång, dans, städning och lite "klämma" snacka om Maxad inledning på semestern :)

/Kelly