söndag 8 november 2009

Mys i höstrusket


Mums filibaba, brunch hos B2. Vilken härlig känsla att kliva in i ett riktigt lantkök och kika ut på Vindelälven som rinner smygande förbi i dimman.


Gissa om det var gott. Vad är en bal på slottet säger jag bara !!! Jag och Betty mumsade på lökpaj, ostar, smörgåsar, sallad, räksallad, ägg å rom, vitlöksröra, blåbärssmothie i typ 3 tim för att sedan också klämma ner en liten choklad cupcake med cheescakeröra ovanpå. JAG säger bara en sak - hädanefter är mina söndagseftermiddagar öppna för BRUNCh hos B2. När vintern kommer ska hon få lära mig att åka längdskidor och av sånt blir man ju hungrig......


Tack å bock för en fantastisk eftermiddag. Sen när man inte är så många får man också prata till punkt :-) samtalet vandrade från barn till hus till resor knasiga saker man gör fast man egentligen som vuxen vet bättre och sist men inte minst kollade vi in alla fjällbilderna , åh vi längtar till 2010 tur i augusti, vem är på ?

6 kommentarer:

B2 sa...

Pär, nej jag menar PÅÅÅ.

B2 sa...

Alltså!
Gärna brunch/lunch/frukost hos mig.... när det passar för dig/er.

Och gärna skidor! vallning, slipning, åkning nerför eller på platten....är med på allt!

Fjälltur augusti 2010 - YES!
Jag är påpåpå!
Kram

Adele sa...

Jag är på också. Men vill denna gång bestämma lite i förväg vilken vecka vi ska åka och planera lite bättre så att vi hinner träna i förväg och slippa skavsår och vara i god kondition. Speciellt om vi ska ta kebnekaise!

Betty sa...

Tack B2 för en supertrevlig eftermiddag. Och gott var det. Och mysigt.
Brunch är så himla trevligt!!!

Och klart jag är på för fjällen 2010. Men som Adele skriver, planera vecka ganska tidigt, gå in skorna och träna som en idiot så blir det nog en jättebra vandring!

Peb sa...

Ett veckoslut i augusti är det som gäller :-) sen blir det för kallt och för sent . Oskar hade snö- ganska mycket i mitten av september, kram

Anonym sa...

Jag är med på brunch.... lunch.... frukost....mat...skidor..i ert sällskap är allt roligt :-)

//Kelly