fredag 27 november 2009

Fylleblogg del II

Här hos Kelly har sedan sist rena fjortisstämningen uppstått. La Larsson har skönhetssalong i ett sovrum. Pebbles sprayar och lockar i hallen och överlag pågår ett hysteriskt fiffande och piffande och fnissande här och där i hela lägenheten. Kelly och Adele utbyter djupa förtroenden i hallen, i alla fall ser det så ut på lite håll. Det kedjeröks på balkongen. Ljudnivån är hög, och det är lite svårt att följa med i associationskedjorna. Och jag väntar mest på att få gå hem och lägga mig, så kul är jag...

Dock är det ingen som vare sig kräkts eller gråtit än, det är vi alla tacksamma för.

Nu vill Pebbles åka på lokal genast. Ingen verkar direkt bry sig. Min gissning är att utgång sker tidigast om en halvtimme...

4 kommentarer:

Bätty m mycket ögonskugga sa...

Fan QQ, vad roligt du skriver!!

Hehheee!
Fint försök att vara anonym, va!!!

P sa...

Hihi-håller med :-)

Anonym sa...

haha...och kvällen slutade med att alla försvann utom jag.

Anonym sa...

Vilken underbar beskrivning!
Det känns som okm att jag var där.
Lizzy