onsdag 14 oktober 2009

Vardagslycka

Länge sedan jag lästa på bloggen men så glad och inspirerad man kan bli

De är vardagslycka :-)

Mys, fredspris med vissa betänkligheter eller politiskt ”rävspel”, mer mys och Mellody som klev rakt in i mitt hjärta, så en påminnelse om alla er vardags hjältar, TV-tips som gör en nyfiken, knaster av välkända fötter, vakenvila med bilder som gör mig längtig, Winnerbäcks finurliga text, en kattägares konstaterande får leendet att vila i mungipan och härliga snörapporter som får mig att vilja slipa stålkanterna & valla skidorna.

Mitt hjärta mjuknar och gläds över att ni finns i min värld

1 kommentar:

Adele sa...

Åh Kelly! Nu har du gjort det igen! Lyckats sammanfatta så fantastisk bra så jag blir alldeles glad över livet och mina vänner. Det enkla och så självklara men så dyrbart och ovärderligt. Man måste bara stanna och förstå. Ett andetag.