måndag 29 juni 2009

Varför blir det så?

Har ni tänkt på att varje gång man rensar t.ex handtvättsrören fattas det en packning eller så blir det något annat fel som gör att det läcker vatten. Igår kväll då många av er fick förlusta er hos fröken juni var det dags för rörrensning ansåg jag.
Hur äcklig det egentligen är kan vi vara tysta om tycker jag, men det tog hur länge som helst att få till det efteråt. Tillslut hittade jag den felande länken, en packning som ramlat ut som jag missat. En annan gång hittade jag en packning i vattenlåset efter ett par dagar. Nästa gång ska jag slänga i någon propplösare i stället. Det tar sådan tid och kraft att vara rörmokare.
Lizzy

1 kommentar:

Betty sa...

Fast man kan ju känna sig lite extra duktig när man har tagit sig an dylika arbetsuppgifter! Heja, heja!

Även om prioriteringen inte var rörmokeri framför go-middag så var det ju lite knasigt ändå... om du förstår vad jag menar...!