söndag 7 juni 2009

Nu har jag äntligen bestämt mig!

Äntligen vet jag vad jag ska rösta på idag. Jag har varit helt lost men med mycket för och emot har jag bestämt mig.
Jag tvingar också min 18åring att rösta, men han får förstås välja parti själv. Även om jag gärna skulle vilja leda in honom på vad jag tycker är viktigt. men huvudsaken är att han tänker till och röstar, det får jag väl vara nöjd med.
Det känns alltid lite högtidligt att rösta och egentligen borde vi väl klä upp oss i söndagsdressen, fast vi äger ju ingen sådan så det blir svårt.
jag hoppas att ni alla går till valurnorna idag.
Mrs Lizzy

4 kommentarer:

Peb sa...

Jajamensan här röstas det :-) klart å betalt !

Adele sa...

3 från familjen Adele röstade också idag. Såklart!

Peb sa...

Båda barnen röstade också förförsta gången :-)

Anonym sa...

Och härifrån förskingringen gick det iväg en poströst tidigare i veckan. 0:-)