måndag 24 augusti 2009

Glad

Hittade 3 hekto hallon när jag var ute och "sprang" lite :-).
Plockade lite blåbär tillsammans med dotter i sensommarvärme vid havet.
Fick hjälp av älsklingen att lägga lite fett på minuspolen så att bilbatteriet ska ladda lite bättre.
Hann prata lite med sonen innan hann stressade iväg till sitt nya rekrytliv.
Dottern fick hjälp med franskahemskeläxan på 60 sidor av Q Q och efteråt sa hon: - Vilka snälla vänner du har, jag skulle aldrig ha klarat detta utan hjälp ! Och vad säger man.....
- Jag har faktiskt världens snällaste vänner - liks,punkt, stopp i universum., så det så.

3 kommentarer:

Åren Går sa...

Men vilket sammanträffande, det har jag med! Världens bästa vänner alltså ;-) //La Larsson

Anonym sa...

Ljuvlig beskrivning av livets händelser under din helg :-)
Har hört att en bra vän lätt får bra vänner

Pyss pyss
//K

Adele sa...

Lite fett på minuspolen, det låter som något jag också skulle behöva! :-)