torsdag 27 augusti 2009

92

Ja det var mitt blodvärde visade det sig - förklarar en hel del och jag har haft det på känn´.
Det bränner på tungan, man blir lätt andfådd, naglar och hår blir lite spröda o sv och så somnar man tidigt på kvällen å sover gott !

Det är nåt man kan få när man blir lite äldre och "tant" - sedan vet jag varför jag får sådär så jag brukar hålla koll

Men tänkte jag skulle tipsa er att kolla - för det är ju dumt att gå omkring och vara lite slut i rutan och man blir hysteriskt pigg - sen när man får järntabletter - känns på en gång ;-) så vänta nu bara snart är turbokvasten servad, hihi.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Att lyssna på kroppen och att ta sig själv på största allvar är viktigt. Så boka besiktning minst en gång per år för så väl kropp som tänder. Och rekonditionera skalet en gång per kvartal.

:-) Kelly

Anonym sa...

Oj oj! 92 i hb, att du överhuvudtaget fungerade. Jag har 145 i hb, men efter twinsens födelse hade jag 68 och då var jag snurrig!
Lizzy

QQ sa...

Jag har ingen pejl på vad som är normalt. Upplys mig

P sa...

Mellan 119 och 145 är normalt :-) och sedanberor det på vad man brukar ha...

Adele sa...

Jag som har kämpat i hård vind i fjällen med dig kan inte annat än beundra att du orkade! Egentligen brukar man ju bli sjukskriven när det ligger under 100?

Kelly, vad betyder rekonditionera skalet en gång per kvartal?