söndag 24 maj 2009

Mini Åren Går

Vi har också haft en kul kväll. Pyjamas-sovaöver-kalas med 7 flickor i 9-årsåldern som åt hamburgare, lekte 5-kamp, skattjakt, sanning eller kånka och film med mycket godis och popcorn. När jag smög upp till en egen lugn vrå så hörde jag ju faktiskt att de nog lät som vi gör när vi träffas! Härligt fnissande, höga röster ibland för att höras, skratt och liv.

Revelj kl 03.30 så de lär nog sova gott ikväll. Och vi också!

Nu ska jag ut och dofta på sommaren, visst känner ni att häggdoften växer fram, snart är det dags!



5 kommentarer:

Anonym sa...

Låter verkligen hel mysigt och gissar att tjejerna hade hysteriskt roligt. Och det känns tryggt att det finns tillväxt i den ädla konsten att vara en god vän & att värdesätta kamratskap.

/Kelly

QQ sa...

Och varför väckte du dem 03.30??

Adele sa...

Jag var inte den skyldiga, utan en av småtjejerna....

Peb sa...

Hihi häeligt dte låter - bra förebilder har hon - i att babbla skratta och fnissa - däremot så brukar vi ju inte stiga upp så tidigt men väl ibland vara uppe sent och prata om livet - jag läste bara vara kapitlet alldeles nyss - tidshålen vi brukar prata om som bli i fjällen eller på verandan när tiden blir evig - visst är de häftiga, kram

Anonym sa...

Men gud så mysigt det där lät, inte 03.30 förstås utan det andra.
Lizzy