fredag 23 juli 2010

Tillbaka i stan

Efter att ha tillbringat tre veckor i tropisk hetta eller vad de kallat det så kändes det skönt att återigen andas klar luft och sova under ett täcke. Jag är nog äkta norrlänning i alla fall!

Vi har hunnit med grönan, slottet, Åland, Nyköping, Kolmården, IKEA, fler havsbad än jag kan räkna, mysig övernattning i Källsmora, några dagar i underbara Mellanfjärden (som var en oväntad pärla), Hemstaden och slutligen lite outletshopping i grannstaden.

Vi har haft en skön semester och såg i gårkväll fram emot sista veckan på hemmaplan. Men ni som känner mig vet ju att jag kanske kan kallas lite rastlös, så nu har nästa lilla tripp planerats som tar oss norrut i övermorgon ;-)

Ska försöka hinna läsa ikapp lite så jag får se vad ni alla har gjort i sommar! Längtar efter er och alla inflyttningsfester :-)

3 kommentarer:

P sa...

swisch swosch :-) vi syns sen när du är lite mera fastbunden kram

QQ sa...

Har varit i hemtrakterna för mycket i sommar, tydligen, för när jag läste det här tänkte jag "åh, är la Larsson i Skellefteå".

Det finns ju bara ett sta'n, vettu.

Anonym sa...

Kul att ni är tillbaka men trist när ni far.......känner mig ändå priviligerad som fick se dig och familjen i lördags

Ha det gott