tisdag 16 november 2010

Träning igen.

Nu ska jag säga det som alla vet. Men nu har jag också upplevt det. Man mår så mycket bättre när man tränar!
Jag har inte tränat på över ett år och så började jag om för någon vecka sedan. Body pump och zumba ( vilket jag kan rekomendera om man gillar dans.) har jag kört några gånger och vips, så mycket bättre nacken mår och psyket och ja hela kroppen. Nu låter jag nyfrälst, men jag upplever verkligen detta.
Nu hoppasjag att denna känsla ska hålla i sig, så jag kommer att fortsätta att gå minst 2 gånger i veckan. Man kan ju aldrig veta om latlizzy kommer fram igen, men jag hoppas att jag då kan mota bort henne.
Zumba på er alla!

3 kommentarer:

P sa...

heja heja zumba har jag också hört talas om :-))

Anonym sa...

dagens sanning!

Bettan sa...

Så sant som det är sagt - det är INTE kul att vara förkyld och otränandes...