lördag 13 november 2010

Jag är inte normal någonstans

Såg för första gången lite av Idol igår, och tyckte att Elin Blom var lite bekant sådär. Och jodå, för mig var hon redan en superkändis... utan att vinna var hon bäst i MGP Nordic när hon var typ tolv (och hur cool som helst).



Hon var också näst bäst i vårens finska eurovisionuttagning, jag tror faktiskt jag såg alla deltävlingar på nätet...



Som sagt, jag är inte helt normal, men glad att jag inte fastnat i idolträsket det här året, då hade jag varit förkrossad igår. Och snart drar säsongen igång igen, Albanien brukar klara av sin uttagning redan i december... Så frukta inte, det kommer säkert en massa konstigheter på bloggen så småningom.

3 kommentarer:

Adele sa...

Jag längtar! Inte efter uttagningarna men efter dina underfundiga reflektioner.

lizzy sa...

Elin blom! Det hade jag ju ingen aning om. Mera kunskap at oss QQ!!
I love it.

Anonym sa...

Härligt med lite festivalstämning på Bloggen :-)

//Kelly