torsdag 11 november 2010

Att prata eller inte prata.....

Just nu är livet tydligen lite yrt....
Och då kan det vara skönt att prata med sig själv
Brukar hävda att det är bra att prata högt, att svaren blir bra
Ja ni vet
Men är inte riktigt lika säker längre
Kanske inte så lyckat när jag nu sitter i kontorslandskap

Idag när jag kommer på jobbet upptäcker jag att mobilen är kvar hemma
Så jag brister ut i
"Va fan........
I dag har jag farit till jobbet utan mobilen
i går glömde jag matlådan
Och i förgår var jag utan BH, trosor och strumpor.....

Måste nog skaffa eget kontor!

4 kommentarer:

lizzy sa...

Utan trosor, bh och strumpor!
Vilket rekord!

B2 sa...

I kontorslandskap blir man en stor familj. Om mina kollegor upptäckt att jag var utan BH mm skulle direkt har frågat om jag "fått hugg"

Men vaddå.....det är ju typ "inne" alltså =)

Challan sa...

Jaaa.utan BH....Långa kan ju vara bra men...njae du är ju yngre, inget för mig!

P sa...

:-)) andas - känner igen symptomen - jag brukar oxå komma till jobbet med eller utan nån av mobilerna - med lite tur har jag min ombyteströja och bh med - annars får jag ha den jag cyklat i - som tur är har jag inte mat¨åda också utan cyklar hem och äter och det kommer jag ju ihåg ! Kramelikarma - brkar oxå prata med mig själv högt !