tisdag 30 november 2010

Betty - Dag 1 – Presentera mig själv

Här är det ju ganska enkelt, de flesta känner mig ju. Men om det nu finns läsare på vår blogg som inte känner oss personligen, finns det? – jag gör det lätt för mig och frågar de hemmavarande ungdomarna som säger en massa snälla saker som rättvis, godhjärtad och smart. Energifull. Social, engagerad och aktiv.

Jag skriver under på alla! (…och blir inte så lite stolt)

Själv skulle jag nog säga: Glad, energisk musiknörd. En av mina främsta egenskaper är jag latnöjd. Om man behöver en kurs i att ta det lugnt så kan jag stå till tjänst. Tänker ofta att jag ska fixa massa saker, men energin tar lätt slut och så dyker det upp annat som distraherar mig istället. Och så lägger jag energin på det i stället. Nyckelord för mig är nog vänner, musik, konst, böcker, sport, politik. Är väldigt ointresserad av … ja, just nu kommer jag inte på så mycket. Är nog intresserad av det mesta. Blev ju en ganska mesig presentation, men så får det bli.

Ska vara mer inspirerad någon annan dag!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Inte mesig presentation alls, stämmer bra tycker jag! Kram La L

B2 sa...

Håller med och jag har bara ett lite tillägg.....
Ressugen, Resglad eller varför inte restokig eller resfantast!
Ja resfantast blev bäst =)

Anonym sa...

Kul att se din presentation Betty och jag håller med B2 resefantast borde finnas med :-)

Kram//Kelly

P sa...

och så har du koll på musik böcker sport med mera - fin presentation - stämmer :-) och så tycker jag om att arbeta med dig ! Kram