måndag 7 februari 2011

Nöjd kund :-)

Häromdagen försökte jag beställa en skiva av Glesbygd´n. Eftersom jag inte hade min betalningsdosa på jobbet så avbröt jag köpet. Dagen efter fick jag det här mailet, som gjorde min dag:

För en liten stund sedan lade du en beställning på vår hemsida, men något verkar ha blivit knasigt! Om det är så att du är skraj för att låta internet veta ditt kontokortsnummer, så kan vi såklart ordna det ändå!

Svara på det här mailet så ordnar vi så att du kan betala på annat vis. Kanske en eftermiddags vedklyvning, eller att vi åker iväg och fiskar tillsammans. I värsta fall kan vi såklart ordna det med en vanlig faktura!

Nåväl, att du åtminstone försöker handla av oss betyder hur mycket som helst, så tack för det!

3 kommentarer:

Adele sa...

Åh, det värmde ända in i hjärtat! Så fint!

P sa...

Grejt :-) borde man nog visa på jobbet....

Anonym sa...

Verkligen underbart! Och jag blir så glad i hjärtat när man så här i verkligheten ser folk leva i tillit :)

Kram Kelly