onsdag 2 februari 2011

Att ombestämma sig

Idag gjorde jag det två gånger. Vi hade bestämt Betty, jag, La L och QQ att gå på bio. 17 10 steg jag ut från jobbet och mitt huvud var alldeles surrigt - varvid det kändes som helt oöverstigligt att fara på bio inom en timme. Cyklade hem...fick mat :-)...och helt plötsligt kändes bio som en väldigt trevlig aktivtet - dessutom så ville jag verkligen se filmen: Winters bone ! Så jag ombestämde mig en gång till....cyklade snabbt ner och fick se en mycket bra och tänkvärd film, eländes elände var det också fast med en gnutta hopp. En annan bild av USA - inte den man vanligtsvis ser på film - fast mankan ana att den finns. Sedan bestämde Betty att jag skulle ha sånt där rabattkort - så nu blir det mer film Må-to....finns några.....Kings speach med Colin Firth, några romantiska och jag skulle kunna tänka mig att se Änglagård med, åsså The black swan om balett....

3 kommentarer:

Betty sa...

Bra att du ombestämde dig!

Tycker vi ska ha en riktig filmvår i år... men Änglagård vill jag nog ha betalt för att se... ;-)

Adele sa...

Jag har också ett sånt kort, hänger gärna med. I alla fall på de mer positiva filmerna!

Anonym sa...

För en möjlig är det aldrig omöjligt att ombestämma sig :)

Kram
//Kelly