torsdag 13 maj 2010

Vips

Har inte läst bloggen på några dagar och vips så har det ramlar in bilder, text och musik. Tack för bilderna från Nordens Paris, underbara men mest underbart är den historia ni skrev.

Och talk about walk about, kul men unga konstnärer som vågar ta plats. Vill se!

I will follow U2 och kunde inte låta bli att höja volymen och dansa.
I still haven´t fun what i looking for men jag vet att egenskaperna hos en entreprenör är något som tilltalar. Så bjuds det mer Bono och jag håller med P......vill se, höra och uppleva....."på rikt"

Nästa helg har jag & La La träningsläger på bröllop så vi ska vara beredd när vi blir inbjuden



Ha en förtrollande helg!


4 kommentarer:

P sa...

Träningsläger på bröllop .- låter bra det själv är man ju en rookie på sånt och ska nog vara det ett tag till ....fniss...

QQ sa...

Hörru du, jag pratade med din syster på jobbet och vi var alldeles överens om att vi ville gå på bröllop.

Adele sa...

Ja! Och vi kan en rolig dans som man kan dansa i kyrkan!

lizzy sa...

Jag vill oxå gå på bröllop!
Lizzy