söndag 25 april 2010

Närmare än man kan ana

För ett tag sedan var jag lycklig ägare till en Lilito, en lila cykel med rosa byxor

Cykeln fick jag av en kär vän och sedan fixade jag till den med en del egna lagningar och målade den så att den inte skulle vara så militärgrön och allt för svår att skilja bland alla andra militärcyklar.

En natt stal någon cykeln och jag har faktiskt längtat efter den men bestämde mig för att gå vidare och köpte en svart cykel med korg och sittriktig sadel.

Döm om min förvåning när jag fick se Lilito ommålad men med sina specialiteter framförd av en väninnas barns flickvän.

Men vad säger man till någon som kanske köpt den i god tro?


Hon cyklar ju omkring på Lilito som om det vore hennes egen ........och jag bestämmer mig för att hon får den.

3 kommentarer:

B2 sa...

Det är stort gjort av dig att tänka så stort! Med beundran =)

QQ sa...

Vad är oddsen för det?

lizzy sa...

Men vad världen är liten!
Stort av dig att "ge bort" cykeln.
Lizzy