lördag 17 april 2010

Indiskt var temat!

Igår kväll var det indiskt hos Betty. Underbart god mat med kanske 20 vitlöksklyftor i och sedan en bildvisning av Bettys semester i Indien. Många tempel fick vi se men även andra bilder av detta enorma land. (Jag har kollat på kartan idag för att få något grepp om hur stort land det egentligen är)
Jag tror att jag också skulle vilja åka dit en dag.
Vi fick också varsin indisk sjal och min är alldels underbart rosa med lite glitter i.
Men när jag kom hem och la mig, sa herr Lizzy att, herregud vad du stinker och vände sig åt andra sidan.
Idag vill jag helst inte att folk ska komma så nära mig, vitlöken går igenom allt. Fast det är värt det, för det var hur gott som helst.
Tack Betty för mat, bilder, sjal och em himla trevlig kväll.

3 kommentarer:

B2 sa...

Jag vill oxå Tacka Betty såå himmla mycket! Fantastisk middag, bildvisning och såå trevligt sällskap och dessutom glittersjalar till oss alla =)

Kramar från B2

Adele sa...

oj - nu blir jag rädd. Jag som har varit på stan i mer än 3 timmar... undra om det tyckte jag doftade gott. Och min sjal är så vacker!!

Anonym sa...

ja tack så mycket...och jag doftar gärna lite orientaliskt en dag...//La L