onsdag 28 april 2010

Hemma, hemma

Oxå hemma nu, härligt, skönt Full av intryck och laddad till tusen. Det blev så bra. Mosig i huvudet jag med....om någon ser oss , P och A, "stoppa" vantar i frysen så vet ni varför. Det är för att vi just har varit så fokuserade och strukturerade och inspirerande som vi kan. Och som svar på Kelly´s inlägg - så vill jag leka resten av mitt liv - Lars H Gustavsson har visst haft ett bra inlägg om detta på radion - vilket jag inte hörde, men kanske kan leta reda på, Karma

3 kommentarer:

Adele sa...

Jag vill leka resten av mitt liv - tack för den P! Bland det roligaste och livsbejakande jag hört på länge!!!!
Karma på dig

Anonym sa...

Skönt att du är hemma igen, fjäderboan saknar dig.

Härlig kommentar som jag tar till mig i hjärtat :-) och ett budskap att sprida vidare


//Kelly

B1y sa...

Jag med är hemma. Det är så roligt att resa - bra möten och roligt att träffa vännerna i storstaden.

Men SÅ skönt det är att komma hem också!
Puh!