onsdag 24 februari 2010

Islandströjan

Glasögon, luva, pingvinvantar, tre par långkalsonger och världens bästa och tjockaste islandströja.......har jag packat ! Tröjan är inte använd på många år, jag har faktiskt tre stycken dessutom...som undertecknad har stickat. Dottern frågade - Men mamma när hade du tid med sånt ?!?! - Innan jag hade barn fick jag lov att svara, varvid hon snabbt fann sig och replikerade.

- Innan internet menar du :-).

Himmel så rätt hon har min lilla klokbok. Har svårt att förstå att jag har fått ett sådant klokt barn. Det var förstås innan internet, i en annan tid, där jag faktiskt tror att stress hette "ont i ryggen" och så fick man ligga i sängen ett par dar och så var allt bra.

Karma på er alla nu ska vi stressa av å njuta av "Storslagen fjällmiljö"

1 kommentar:

Adele sa...

Pingvinvantarna. hehe. Och så klok din dotter är.