tisdag 11 januari 2011

Dag 01 - Pebbles

Ja vem är jag då - frågade också dottern och hon sa. Glad, varm, bestämd, uppfinningsrik och busig - särskilt tillsammans med er. Bestämd var jag med henne....
Jo det stämmer väl - glad är jag ju - fast inte jämt - ledsen och arg ja - lika glad som jag kan vara lika svart kan det också bli.
Jag gillar fysisk aktivitet precis som jag gillar fysik både hos killar och som experiment men att räkna fysik är det tråkigaste som finns - eller så var min fysiklärare extremt tråkig.
Så skidor och träning är en följeslagare. och bus vem vill inte göra det .....sen det där med bestämd - envis kanske eller arbetssam - jobba på liksom så blir det resultat till slut. Sedan gillar jag oväntade saker, lösningar och annat som kan få fantasin i spinn - kanske därför jag tycker om att måla - man bestämmer aldrig helt.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra sammanfattning :)
Och för mig är du världens bästa Pebbles, ett unikt idérikt varmt energiknippe som förgyller vardagen

Kram//Kelly

Betty sa...

Det måste ha varit läraren för du tycker ju verkligen det mesta är roligt - och det är en fantastisk egenskap!

Bra sammanfattning!

kram

Adele sa...

Heja pebbles, stämmer så bra på dig!