tisdag 21 september 2010

Upptäckt under en cykletur.

När jag cyklar hinner jag tänka på mycket och upptäcka nya saker. T.ex att under hösten faller det mycket på en när man cyklar. Frön, insekter som fastnar överallt osv, en dag gjorde jag också en ny upptäckt då jag cyklade hemåt.
Jag har fått mustasch! Inte bara lite hår som jag alltid haft, utan faktiskt kunde jag känna när jag slickade mig runt munnen att jag fick hår in i munnen.
Jag trodde först det var ett spindelnät eller något annat jag hade fått där. Men när jag kom hem kunde jag se att förutom mina skäggstrår som blir fler och fler för varje år har jag nu också fått några mustaschstrån som når ända in i munnen.
Jag har förstått att det blir så här när man blir äldre, men att rycka mustaschen med pincett var inte lätt.
Jäklar vad ont det gjorde. Nu undrar jag om jag snart kan få jobb på cirkus som den mustaschprydda skäggiga damen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är underbar! Pincett aj aj aj Föreslår en vaxning på salong en kortvarig smärta och sen är du fjunfri flera veckor

Kram
//Kelly