onsdag 29 september 2010

Adele

Hej mina fina vänner! 5 veckor har snart gått sedan jag blev sjuk. De första 2 på sjukhus, sedan fick jag (äntligen) komma hem. Det var en konstig känsla när jag tillslut förstod vad jag råkat ut för. Första veckan var jag ju i min fantasi iväg på de mest roliga och spännande utflykter, inte förstod jag att jag egentligen hela tiden låg sovandes i någon sjuksäng.

Jag känner mig oerhört tacksam till livet. Jag har fått en andra chans. Det får inte alla. Och att det gått så bra med allt.

Nu börjar jag t o m bli sådär halvt uttråkad, det måste ju vara ett bra tecken. Har varit själv på stan, ute och promenerat osv. Nästa vecka har jag tänkt börja om på IKSU Spa. Det blir inte någon spinning utan jag tänker börja med bodybalancepass. Skönt!

Sedan ska jag börja hänga på er igen!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att se dig igen!! har saknar dig och dina kloka inlägg....... Vi ses på spa´t någon dag när solen inte lyser så starkt och naturen kräver/lockar ur den sista energin. Tusen kramar

lizzy sa...

Vad skönt att höra att du har fått orken tillbaka. Och att allt har gått så bra. Jag är så glad och tacksam för det. Och jag hoppas att snart få se dig igen.
Kramar från lizzy

Anonym sa...

Åh vad härligt att höra att du är uttråkad, då kanske man kan få komma och skratta lite med dig...

Kram LaL

QQ sa...

Vilken lycka att se dig på bloggen igen!

MatiaPH sa...


Jag bokar genast en "skidhelg" =)

Anonym sa...

Förfrågning på v 8. 2011 ligger ute för åren som gårs räkning.
Jag hoppas på samma ställe som vi hyrde i år. Jag har goda förhoppningar!

Jag har bokat in v.5, v.8 och v.10

Fjällen - vi kommer!

Valkyria som längtar efter att få se dig Adele.

Anonym sa...

Det är underbart att du är T-bax

Lääängrat grymt mycket efter dig & alla andra som det var ett tag sedan jag såg.

Kram
//Kelly

P sa...

Välkommen älskade vän :-) längtar efter dig förståss...och jag är också tacksam och jätteglad. Ska bli kul att ses - kanske en lunch nästa vecka på Bokcafe pilgatan kan var nåt ! kramar i massor

P sa...

Jaaaaa är på till fjällen men ar du v 5 eller v 8
kram

B2 sa...

Jaaaa! vikken bra idé att ta en lunch nästa vecka på bokcafeét Pilgatan (tror dom har stängt måndagar).

Kramar till er

Betty sa...

Bästa inlägget på bloggen.
Härligt att du är på G.
Saknar dig!

kram