onsdag 3 juni 2009

Mera diss å hiss

Jag dissar
- kylan som kom efter värmen
- håller med Kelly om skräpet och det ska vi göra något åt
- mina tomatplantor som har stannat i växten och inte förstår att de måste bli stora å starka för att klara den norrländska sommaren.

Jag hissar
- min balkong särskilt när det är varmt - men det går bra att mysa där med en filt på sig också.
- också att det snart är semester...ska bli underbart ...tror det är 15 år sedan jag var ledig en vecka för midsommar.
- och alla dagar på stranden med er :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hyllar överraskningar och oväntade händelser :-)

Och sågar restskatt

//Kelly

Peb sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Peb sa...

Jag tog bort det - här kommer en rättad version...
Jaaa överraskningar är hur kul som helst....och jag gillar också oväntade händelser men de kan ju vara tråkiga oxå men oftast berikar det ens liv. Härligt att inte veta exakt vad som ska hända.....man skulle kanske ta bussen eller tåget någonstans å bara se vad som dyker upp