måndag 1 juni 2009

Ärtsoppa, pannkakor å punch


Välkomna på till mig på ett litet kalas på torsdag den 5:e juni
- att fira in sommaren, att syrenen har slagit ut, att det snart är skolavslutning m m å min gode vän M som är på besök från de sydliga delarna av landet !

o.s.a senast på onsdag em till mig !

Åsså en liten visa....

Punschen kommer, punschen kommer ljuv och sval
Glasen imma, röster stimma i vår sal
Skål för glada vänner, skål för varje vår
Inga sorger finnas mer när punch vi får

4 kommentarer:

Adele sa...

Tack för inbjudan men befinner mig då i Jönköping på en av världens största skogsmässor!

Anonym sa...

iiiiii ...... skomässor, blir grön av avund.
Ops läste visst fel

Men vad vet jag, skogsmässor kanske är något i särklass. Så jag vill veta allt när du är tillbaka :-)

Går du förbi Haglöfs monter
Hälsa Stefan från mig :-)

Kram/
Kelly

Beti B sa...

Vem vet, är kanske några hundra meter under jorden då?
Eller kanske inte... Ska iaf befinna mig ovanför polcirkeln så det blir lite för långt att komma och äta!

Hoppas ni får det trevligt!!

Peb sa...

Glömde säga att hela familjen är välkommen :-))

//P