söndag 13 september 2009

Eldsprak och stjärnljus

Det är september men det var frk augusti som hade kalas igår.
Borde ha varit kallt men det blåste ljumma vindar från uppvärmt hav och i skenet av eld och stjärnor satt vi och babblade.

Varmt å skönt, gott å mysigt. Jag säger det doppa bröd i tigerräkssås med chili å vitlök. Det kommer att bli en favorit.

Att sitta med er allihop runt elden - underbart och härligt !

Tack Valkyria för en sprakande varm kväll, ser fram emot nästa gång å då minsann tänker jag nog ta emot erbjudandet om övernattning.

3 kommentarer:

Adele sa...

Ja tack för en magisk kväll under stjärnorna. Tror att vi såg casiopeja! Har en känsla av att vi kommer att tillbringa många trevliga kvällar där ute. Och jag tror att Maria PH antog värdskapet som fröken oktober?

Anonym sa...

Och cili räk och vitlöken ska jag laga redan nästa lördag. Mums
lizzy

Anonym sa...

känner mig avis.....hade också gärna varit i ert sällskap denna sprakande varma kväll

/Kelly(grön av avund)