fredag 4 september 2009

Början och slutet på en och samma vecka

Började studera sociologi i veckan, kändes väldigt spännande och är ett ämne som verkligen triggar igång min nyfikenhet.
Men så fick en av mina kollegor nytt arbete och vi blir färre personer med samma arbetsbörda så den planerade ledigheten och flextiden som behövdes flög sin kos, attan också.
Så då fick jag avsluta mina studier.....undra vad det var för mening med det?
Om ett tag kanske jag vet.
I alla fall får jag nu tid till annat, frågan är bara vart jag nu ska lägga min energi.

Jag vilar i känslan av att en ny dag ger nya möjligheter :-)

2 kommentarer:

Adele sa...

Det låter ju inte så kul. Får du inte bestämma själv hur du vill göra?

P sa...

Hm saa synd oonskar att det faar boerja om igen / och kan de verkligen goera saa ???