tisdag 1 mars 2011

Lyckans U

..åkte bil imorse..vilket inte gör mig särskilt lycklig - längre, tid och krångligare ....men idag var det nödvändigt då jag släpade på en stor platt väska som det är mycket tveksamt att cykla med. Hur som....En av fördelarna med att åka bil är att man kan lyssna på radion, helst musik :-) och eftersom alla de kommersiella kanalerna bara pratade och lät sådär självgoda över hur bra de var så lyssnade jag med ett öra...och plötsligt kom det att - enligt forskning så är vi som olyckligast runt 47.....men sen går det bara uppåt ! fniss tänkte jag och bytte sen till P4...och vad händer där spelar de.....



sen dansade jag till jobbet trallandes.. hela dan....lalalal....vill...kan...jag göra....aaaaaaalllt !

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du är såååå underbar

Kram
//Kelly

P sa...

Ibland gör livets små spratt en alladeles lycklig :-)