söndag 5 december 2010

Dag 2 - Den första kärleken

På avstånd var den och där skulle den stanna. Jag var sent utvecklad och omogen. Herregud jag lekte med barbiedockor tills jag var 15. Jag förstod alltså inte vad de höll på med när jag i femman började ny klass och alla frågade chans på alla....och fick alltså följdaktligen inte heller vara med.
Däremot var det väl någon som man bråkade och retades med. Men som sagt med tiden lärde man sig iallafall att spana - vilket man sedan ägnade tonåren åt och var kär på avstånd, dansade kanske med någon fick en puss, som man sen analyserade ochvred ut å in på i månader...

2 kommentarer:

Adele sa...

Då förstår jag varför du varit så möjlig de senaste åren, lite att ta igen kanske?

Anonym sa...

Vad gör lite sen i starten?
Inte ett dugg!
För nu kan du verkligen din sak :-)
Love, love, love

Kram
//Kelly