söndag 29 juni 2008

Miss Lizzy säger;

Jag, miss Lizzy säger efter en helg med kyrkobesök (konfirmation i familjen) att vad vackert det är att leva och få vara med om så många trevliga saker. Även om ogräsen härjar fritt och sin mor som är över 70 städar rummet som man så noga städade innan hon kom hit och man har en hel vecka kvar på jobbet innan semestern äntligen anländer. Gud så skönt att man lever!
Sen hoppas jag att inte tyskland vinner ikväll. Inte för att jag någonsin ser på fotboll på tv, men ändå.
Wow spanien gjorde just mål. Det är nog ett gott omen om att sommaren blir bra. Jag har redan köpt giraffvinboxen och provat lite och det var lika gott som förra sommaren. Jag köper numera bara boxar med vin i på semestern, har blivit lite förståndigare med åren.
Nu ska jag gå ut med mitt djur som är något för tjock sägs det av onda människor. Men jag kan ju inte hjälpa att djuret vill äta så mycket .
ha en trevlig kväll.
Miss Lizzy

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eftersom alla lag som jag hejjat på konsekvent har lämnat EM så säger jag: Heja Tyskland.

Jag har också spelat på Tyskland som vinnare, så det är med blandade känslor... men nog håller jag en tumme för Spanien...

/Betty Boop (som sett det mesta som spelats i EM. När kommer fotbollsabstinensen? Måndag?)

Anonym sa...

Grattis till konfirmation m m - och spanien vann ju :-)

/Pebbles som aldrig tittar på fotboll om det inte bara råkar bli så !