måndag 30 juni 2008

Jag kommer aldrig att skriva en bok!

Min första tanke när jag fick veta att vi är med blogg var, åhhh vad jag ska skriva. Nu har det visat sig att jag har fullständig idétorka. Jag kan inte komma på ett enda intressant ämne att skriva om... det känns som när jag lade upp mig på facebook..."you have no friends" blingade till varje gång jag klickade in mig på en ny sida... fast nu är det precis tvärtom egentligen...varje gång jag går in på bloggen så ser jag att jag har "alot of friends" och den ena skriver mer än den andra .... och alla har ni en sak gemensamt...idéer.

Tänkte att jag kanske kommer att hitta min egen nisch efter ett tag? Hmm...jag kommer ändå inte på något...bara en massa saker jag inte kommer att skriva om... kläder? Tror inte det, det får bli vintage då i så fall...fast jag är lite osäker på om kläder från strax innan min första graviditet har hunnit bli vintage? Hälsa/motion? Kanske inte... Jaja jag fortsätter fundera...ville bara förklara varför det inte kommer så mycket från mitt tangentbord... Nu ska jag fortsätta med mitt nyvunna intresse...jag har hittat ett örnbo med direktsändning, så om jag sitter uppe några timmar till så kanske jag får se när han får mat... undrar om jag kan spela online-yatzy samtidigt?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det här kanske blir en bok :-)) och det kommer ju massor med saker från dig !!
//Pebbles

Anonym sa...

Är det någon som har huvudet fullt med blogginlägg så tror jag att det är du!

Hoppas du inte behöver sitta uppe och vänta länge på örnen...

/Betty

Anonym sa...

Hoppas det går bra med yatzyn, för det var ju inte mycket som händer hos pippfågeln.

/BB