måndag 4 mars 2013

Pulsar i snön

Ja mars är också en vintermånad sa jag till Betty när hon tyckte att det var onödigt med all snö. Hon höll med och sa att - Näe töväder i februari kan man ju inte lita på, men ändå så onödigt.
Själv beklagade jag mig lite lätt över att vara trött så här på måndan, trots en lugn och stillsam helg. Fast det kanske var som Kelly sa (när hon tvärt kom rusandes på torget) att du kanske lyckades gå ner en level....- Hm jo sa jag och höll med och kände mig fantastiskt låg och utan särskild anledning. Eventuellt har jag lyckats rycka ur kontakten. Så nu sitter jag här och är allmänt trög och kan inget annat, lite skönt är det. Såg en mamma igår, i handen höll hon sin lilla son - de pulsade fram i allt det vita ! Kramelikarma

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kramelikram du fantastiska vän som jag håller av så mycket ♥ Bra och modigt att du törs känna alla nyanserna i livet.

Kram
//Kelly

Adele sa...

Ibland måste man också få ladda ur för att få en ny och bättre uppladdning! Kram