torsdag 31 januari 2013

Pinsamt

Skämsrosorna lyser på min kind. Jag har idag strandsatt två kollegor i inlandet. Kvick och snabb som man är  fick jag åka hem med annan kollega lite tidigare och ordentlig som jag också är - lämnade jag bilnyckeln till de som skulle åka hem lite senare. Nästan framme i Ume´ringer telefonen - Jag har en forrdnyckel i handen - men bilen är en volvo.............så jag hade alltså lämnat min privata bilnyckel....puuuuuuh ! fy så pinsamt. De fick ta bussen hem och nu står en bil i Lycksele som jag ska åka och hämta imorgon bitti. Någon som vill göra mig sällskap på tidiga bussen dit ?

6 kommentarer:

Adele sa...

Tack snälla för att du vågar blotta din skam... fick mig ett gott skratt! Du ville ju så väl och så blev det ändå fel! Får nog ta med mig reservnyckeln till Hemavan.

QQ sa...

Hahaha...

Inte bara jag som klantar till det alltså!

P sa...

bra ide A och nej QQ tro inte att det är bara du ! Hade en liten fundering om jag skulle ha skcikat ett mejl till alla...och frågat om ngn skulle till Lycksele men jag tänkte att det får bli ryktesvägen som de får veta..

MariaPH sa...

Jag kan bara säga att
- B I L A R är ett problem i verksamheten ! ! !
Oxå erfarit detta i dag och . . .

Jaaa!!! okey!!! jag borde inte ha varit så himla ordentlig, då hade det inte blivit "petit moi" som fått "stå för hela kalaset".
Nån guldstjärna blev det!
och jag är osäker på om jag lärt mig nåt som är - rätt?

MariaPH sa...

Nån guldstjärna blev det I N T E
ska de va!!!

Anonym sa...

Åker man med slipper man trasslet med att hålla reda på nycklarna ;)