söndag 27 januari 2013

På det sjätte......

Räknade efter hur länge bloggen har funnits - och ja detta blir det sjätte året den finns. (erkänner att jag har en liten tic när det gäller att räkna - brukar roa mig med det ibland på seminarier mm, kvinnor män, gamla unga och så kan jag en massa telefonnummer utantill - går liksom snabbare att slå numren än att söka i telefonen). Och visserligen har vi inte skrivit så jättemycket på ett tag men, pja jag vill då inte att den ska försvinna...handlar om att ha kvar tiden som behövs för att man ska hinna formulera det man tänker skriva - för jag vet och ni säger hela tiden att ni har en massa uppslag.....så skapa de där tidshålen nu och skriv ! Eller som Sara Lidmans uppmaning är - Skriv något på väggen så att andra får veta hur du har det !
Ett, två, tre, på det fjärde ska det ske, på det femte gäller det och på det sjätte smäller det !

5 kommentarer:

MariaPH sa...

2013 blir ju 6 eller hur Pebbles :-)
jaaaa, så kanske det kommer att smälla i år, vad vet man?
och de e klart att de e kul att den här "väggen" får finnas kvar.

Adele sa...

Håller med, jag ska också ta mer utrymme här och inte bara kommentera andras inlägg.... Och här får man ett annat focus än på Facebook. Och så är man ju inkognito! :-)

P sa...

So right you are so right och dessutom har man mer space....

BB sa...

Härligt!

P sa...

Va sa du nu Maria PH 2013 blir sex ;-) låter fint tycker jag