onsdag 9 maj 2012

Akta er för ST


Våren är äntligen på G, träden knoppas och solen strilar in genom fönstret. Ljuset gör man upptäcker en hel del som vuxit till sig under vintern. Det börjar med den där fluffiga och mjuka delen mitt på som gör att kjolen känns en halv storlek mindre än sist den användes. Vem i hela världen har limmat fast en vetekudde runt just min midja?   

Solens strålar lyser också obarmhärtigt på en vinternarig hy som är lätt blå lila och värst är benen dom går i en nyans mellan ljusgul, lila och blå brrrrrrrrrr ingen rolig syn.

Fötterna har tack vare den fina raspen från DUO faktiskt hållit singelstatus. Ja om den nu beror på ST att resten har fått förfalla.Eller är det för att synen försämrats när ljuset är dunkelt. 

Livet är fint och bra på alla sätt men om man inte aktar sig kan man hamna i Sambo Träsket.
Inte för att det är otrevligt att vara sambo tvärtom, det är jätte trevlig, mysigt och bra på alla sätt men tydligen går tiden åt till en hel del annat än att tillbringa kvällarna med skönhetsvård av den egna kroppen.

Skulle ta en morgondusch på gymmet här om morgonen och HJÄLP vad allt hår på kroppen växt. Lyfte armen för att tvåla in mig och hoppsan vilket lurv som trillade fram. Såg ut som kraftig skägg-växt. Böjde mig in för att tvåla in benen och ja må säga att familjen Hedenhös häst Hårfager känns skallig i jämförelse. Men värst av allt….jag vet inte om jag vågar erkänna men känsliga läsare bör nu genast sluta läsa. Men allvarligt hur stort kan pubeshåret bli? Tro det eller ej det kan bli gigantiskt! Faktiskt så stort att man lätt kunde gömma AIK´s förstafemma.

Men i kväll mina vänner har jag tillbringat timmar i mitt eget badrums Spa
Och det med fantastiskt resultat, det vart en peruk 

4 kommentarer:

P sa...

Hihihihi lääängtar efter att få se dig i den stora svarta...kram

Anonym sa...

Tack, hela jag ler. Och känner igen mig....

Adele sa...

Och det var jag som skrev....

B2 sa...

Underbart! Hahahaha
Frågan är om jag kommer att känna igen dig med peruken på?