lördag 24 november 2012

Vi ska upptäcka världen tillsammans !

Så de så ! Och så gjorde vi High Five på det. Så roligt och mysigt att får träffas igår. Högt och lågt. Allvarligt och roligt.
Och jag säger som födelsdagsbarnet Adele sa. När jag är med er så får jag alltid energi. Oavsett hur jag mår eller är eller hur ni mår eller Är- så är det bara energi aldrig dränerande.
Så måste jag också säga som Sara Lidman - Lev ! Eller P-O Enqvist - ni vet....en dag ska vi alla dö men alla andra dagar ska vi leva.
Så vart ska vi nu då ? Indien, Kina, Transibiriska, Istanbul , Thailand  skulle vara spännande. Kramelikarma

4 kommentarer:

Åren Går sa...

... Alperna, Norge, USA, Spanien, Rusele.... det tar aldrig slut. Och jag håller med i allt du skrev! Miljoners, miljoners kramar! :-) /Adele

Bettan sa...

Eller kanske Afrika, Australien. Kanske en Inkavandring i Peru.

Eller någon av alla mysiga europeiska städer. Dublin kanske? Irlands västkust? Hebriderna? Polen? New York!
osv. osv.

P sa...

Jaaaa Dublin och Australien, Nya Zealand yes box alright !

Anonym sa...

Den som lever får se :)
Men jag är möjlig så jag vill med!