söndag 11 november 2012

Förtrollande bra

Jag har tidigare inte riktigt hängt med i "Så mycket bättre". Första säsongen såg jag inte alls, förra tittade jag lite på. Men i år har det slumpat sig så att jag faktiskt lyckats se alla avsnitt. Tre favoriter medverkar, Olle Ljungström, Pugh och Miss Li.

Miss Li är en gammal favorit, har spelats mycket här hemma och jag tror att hennes stora, stora välförtjänta genombrott kommer nu.

Hennes tolkning av Pughs "Här kommer natten" är så förbaskat bra att varje gång jag hör den måste jag stanna upp och bara lyssna.

4 kommentarer:

p sa...

Gilla :-) kramelikarma !

QQ sa...

Ja, den är fantastisk. SMB är ett förskräckligt trevligt program rent allmänt.

Åren Går sa...

Kan inte annat än hålla med. Även om tonåringen skriker i mig att nu har vi faktiskt blivit gamla.... som gillar att sitta hemma en lördag framför TVn.

Åren Går sa...

Adele var det som skrev....