söndag 20 november 2011

...och dans

Efter konserten så fick vi dansa till "ungdomsdisco" som Magnus Carlsson i WW kallade det. Och inte vet jag, tycker att ungdomarna har god smak. Två timmar dans till bra musik - bara på Scharinska, bara Scharinska mina vänner. Och inte heller träningsvärk trots en extremt stilla månad.



Och hur lycklig blir man inte när man får dansa till en av världens bästa låtar?
Jo, jättelycklig!

Men så kan jag nu glatt förkunna att Mykoplasman har dragit vidare och försvunnit.
Härligt! Har inte haft ont i halsen på flera dagar.
(Hur man ändrar perspektiven...)

1 kommentar:

MariaPH sa...

Låter som även du har tillfrisknat från den där himla bacillen!
Själv har jag inte haft nån verifierad Mykoplasma men ......fredag var första dagen på ......länge, utan halsont, ja, ja okej har lite hosta kvar. M E N känner mig pigg och full av energi! & de e verkligen härligt!!!

Ser fram emot "nåns födelsedag", skidprovning i Hemavan, Glögg hos dig Betty och sen Dekadens i Juletid =)

Appropå perspektiv - lycklig för att va pigg och snart frisk från en elak förkylning & dessutom fick jag ett fint mail i dag som gjorde mig såå glad =)