tisdag 29 november 2011

Kan det passa med lite Karibien idag?



En mycket liten del av det stora fartyget. Man kunde dingla i luften om man nu inte föredrog något annat av de1 100-tals aktiviteter som fanns. Eller ligga helt stilla i solen och mysa! Gissa vad jag föredrog?





På denna strand i St Martin tillbringade jag min födelsedag.



Underbara jordgubbar och champagne fick jag när vi kom tillbaka till fartyget. Det var från "La Familia". Blev nästan en tår av glädje...




Glada och fria tår!

4 kommentarer:

P sa...

Underbart underbart ser helt fantastiskt ut :-) kramelikarma

MariaPH sa...

Japp! det är dina fossingar =)
Ser att du haft det heelt fantastiskt!

Om jag varit med hade vi "dinglat i luften" som vi alltid gör ;-)
& druckit champagne ;-)))

Åren Går sa...

Vackra bilder och det ser njutbart ut helt enkelt Lovely :)

Men jag förstår om det var tråkigt, tyst och lugnt utan oss ;)

Kramelikram
//Kelly

Adele sa...

Maria PH - ni var ju med mig, hela tiden! :-)