onsdag 10 augusti 2011

Sommar alltså...


Jag sprang rakt in i sommaren, veckorna rinner som sand mellan fingrarna och runt hörnet väntar vardag och sensommar och höst. Bloggandet har det ju varit lite si och så med. Musik, Trästock, lite musikquizzande och strandliv. God mat och dryck, massa skönt kompishäng. Ett bröllop och åka upp för norrlandskusten. För lite garderober är städade, bokhögen har inte krympt nämvärt - men, äsch.

Det kommer ju en höst också.
Sedan.
Nu tar jag livtag om sista semesterveckan.
Tjo!

2 kommentarer:

P sa...

Underbart - fast just idag känns det som att sista semesterveckan försöker frystorka mig !

QQ sa...

Åh, hemma! Övre bilden är alltså från min barndomsby. Visst är det fint? Ett annat år kanske jag släpar upp er på berget, därifrån kan man fina dagar se kyrkan två mil bort.