måndag 8 augusti 2011

En dag att vara värd

Från Värdskapets nyhetsbrev. Så klokt!

"Idag ska jag välkomna människor och saker som jag tar för givna. Idag ska jag välkomna en främling eller en ny sida hos någon. Idag ska jag välkomna människan i personen jag möter. Idag ska jag välkomna ett okänt landskap hos mig själv. Idag ska jag välkomna ett annat sätt att se på världen och det jag gör. Idag ska jag välkomna mina talanger, erfarenheter och kunskaper. Idag ska jag välkomna möjligheten att göra en skillnad. Idag ska jag välkomna dagen och leva den fullt ut. Idag ska jag välkomna mig själv."

3 kommentarer:

P sa...

Klokt snällt och modigt ! Viktigt Kram

Betty sa...

Så bra!

Anonym sa...

Idag har jag välkomnat denna underbara text som jag vill göra till ett mantra. Tänk vad skönt att välkomna allt som kommer i ens väg:)

Kram//Kelly