måndag 27 juni 2011

3-års kalas

Tjohipp!

Bloggen fyller år, det är sommar, solen skiner, en del har något tag till semester - andra har redan börjat! Pebbles har redan sedan tidigare annonserat om lite drinkar på den berömda altanen på torsdag - Kelly och Betty (ja, det är ju jag det) tycker att det ska vara en liten födelsedagsfest på lördag på partybalkongen!

Men, det ena behöver inte utesluta det andra.

Och det är ju en dag på fredag också, då kan vi också hitta på något - bloggen fyller 3. Ska vi kanske fira i dagarna 3? Eller 2? Nåja.

Varför inte liksom? För att vi kan och för att vi vill!

Mer info kommer vi e-post!

6 kommentarer:

Adele sa...

Låter väldigt roligt!

P sa...

ja kom till mig på torsdag :-) ca 17 eller är det för tilltugg blir det - har svårt att låta bli att göra nåt ! Kramelikarma - å sen blir det mer party på lördag !
Visst kommer du på torsdag Adele ?

Adele sa...

Jag kommer, självklart!!!!

Adele sa...

Eller kanske inte.. ska ju åka bort på fredag. Vi kan höras, du äter väl lunch med oss imorgon onsdag?

QQ sa...

Var absolut säker på att jag redan skrivit att jag inte kan på lördag eftersom jag är anlitad som flytthjälp i norra länshalvan, men helt plötsligt finns det ingen sådan kommentar.

Har jag drömt att jag skrivit det, tro?

Hursomhelt, jag är INTE möjlig i helgen för något rajtantajtan överhuvudtaget.

P sa...

Men torsdag då ? Kram