torsdag 30 juni 2011

3 år!

Bloggen är 3 år ..det är många år. Känns som igår tanken väcktes på Rex uteservering. Ikväll fick jag en ordentlig tankeställare...jag insåg plötsligt, att jag varit med i "ÅG" i över 10 år?!?... jag är ingen hang-around....rookie...längre :-) jag är en fullvärdig medlem :-) Detta ska firas, i augusti...återkommer om detta...Frau W har lovat att bistå med "Åren-Kommer"-aktiviteter i sitt hus. Längtar redan... Hur som helst, hoppas jag att ni får en fantastisk kväll på lördag, vi kommer att tänka på er i regnet i Piteå.

3 kommentarer:

P sa...

Kramelikarma ! Fullvärdig det har du varit hela tiden !!!!

Adele sa...

Ser fram emot Augusti... Menar du att du bara var typ 30 när du började vara med oss?

Anonym sa...

Bloggen fyller tre år, det är stort
Att få vara en hang-around rokki är större
Årengårvänskapen, det största :)