tisdag 26 juni 2012

Gött å leva !

Kollar på allsång och blev påmind om denna. Och ja det ska vara gött å leva - sedan att det inte alltid är det är en annan sak. Sedan kan jag bara konstatera att oj så bra vi har det....det är nästan obegripligt.....att vi får ha det så här...BRA.

Har haft mycke tankar på allt slit som min föräldrageneration och farföräldrageneration hade - även om de också mådde bra och trodde på framtiden. Just nu kopplar jag det också mot hur många i världen har det...
Kramelikarma

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja när vardagsbrusets tankar byts mot ledighetens tysthet finns tid och utrymme till att tanka nya tankar
Kram
//Kelly som också klurar

Adele sa...

Kloka ord från kloka kvinnor!

P sa...

Vet inte sist när jag var så med mig själv - mysigt må jag säga och oootroligt avkopplande......det blir lite lätt stökigt och så kan man fika och sova eftermiddag !